50

Riksmäklaren fortsätter sitt samarbete med HSB och får i uppdrag att förmedla Luthagen Strand 2

Under våren 2024 är det säljstart för Luthagen Strand 2 och Riksmäklaren är stolta över att ha fått uppdraget att förmedla samtliga 64 bostadsrätter i premiumklassen.

Vi är mycket stolta över att ha fått fortsatt förtroende att sälja bostäderna i Luthagen Strand 2. Det här är en unik möjlighet att köpa nybyggt i ett citynära läge, säger Ulrika Lööf, ansvarig mäklare för projektet och presskontakt på Riksmäklaren.

HSB brf Luthagen Strand är ett exklusivt drömboende i Luthagen. Ett perfekt val för dig som söker ett attraktivt och nybyggt boende. Det nya bostadskvarteret växer fram just där Luthagsesplanaden möter Fyrisån – ett unikt läge som både bjuder på livligt stadsliv och på närhet till ån.

– Projektet är skapat med hjärta där varje planlösning är noga genomtänkt, som köpare får du en hög inredningsstandard och många av lägenheterna har extra högt i tak, bastu och vinkyl, säger Ulrika Lööf, ansvarig mäklare för projektet och presskontakt på Riksmäklaren

Luthagen Strand 2 är andra byggnationen i kvarteret och rymmer exklusiva och välplanerade bostäder med många fördelar. Lägenheternas höga standard gör detta till ett perfekt val för dig som vill njuta av livet i ett boende av högsta kvalitet.

– Första etappen sålde vi slut på en månad och vi har lika stort intresse för bostäderna i Luthagen Strand 2. Vi ser med spänning fram emot säljstarten som äger rum hos oss på Riksmäklaren den 10:e april, säger Ulrika Lööf, ansvarig mäklare för projektet och presskontakt på Riksmäklaren.

– Brf Luthagen Strand färdigställs under året och vi på Riksmäklaren ser precis som köparna fram emot att se projektet i dess helhet, säger Ulrika Lööf, ansvarig mäklare projektet och presskontakt på Riksmäklaren.

Försäljningen startar 10:e april med de första 16 lägenheterna. Planerad inflyttning är hösten 2026.

Totalt består Luthagen Strand 2 av 64 bostadsrätter.

Antal rum: 1 – 6 rum och kök
Boarea: 32,5 – 186,5 kvm

Läs mer om projektet här.
Anmäl intresse till projektet här.

För mer info kontakta mäklare

Ansvarig mäklare:
Ulrika Lööf
Presskontakt och ansvarig fastighetsmäklare

Tel. 070-201 43 93,
Mejl:
ulrika.loof@riksmaklaren.se

Mäklare:
Carolina Sohlberg
Fastighetsmäklare
Tel. 070-548 08 04,
Mejl: carolina.sohlberg@riksmaklaren.se

Riksmäklaren Uppsala

Efter 50 år i branschen har vi en väl beprövad och utvecklad mäklartjänst som tagits fram för att möta efterfrågan på marknaden. För oss är det viktigt att vi håller hög standard under hela försäljningsprocessen, att vi är engagerade, lojala och kunniga. Vi fokuserar på varje enskild kund och kundens unika situation. Vi tror på att bygga långsiktiga relationer med våra kunder som Mäklaren genom livet.

Riksmäklaren – Mäklaren genom livet